مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-09بين الملل

بازی آمریکا با سرنوشت غزه با کارت تشکیلات خودگردان فلسطین


تشکیلات خودگردان فلسطین درحالی از همکاری با آمریکا برای اداره نوار غزه پس از جنگ در صورت عملی شدن ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر از بین بردن جنبش حماس صحبت می کند که به هیچ وجه مورد اعتماد و قبول ملت فلسطین و حتی صهیونیست ها نیست این به رغم آن است که در .

- تشکیلات خودگردان فلسطین درحالی از همکاری با آمریکا برای اداره نوار غزه پس از جنگ در صورت عملی شدن ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر از بین بردن جنبش حماس صحبت می کند که به هیچ وجه مورد اعتماد و قبول ملت فلسطین و حتی صهیونیست ها نیست این به رغم آن است که در برهه های مختلف با هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر همدستی خود را با رژیم کودک کُش ثابت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رژیم صهیونیستی و بزرگترین متحدش آمریکا، اصرار دارند که حماس پس از حمله به شهرک های جنوب فلسطین اشغالی در هفتم اکتبر دیگر نمی تواند اجازه داشته باشد به حکومت بر نوار غزه ادامه دهد.

به همین دلیل آمریکا، تشکیلات خودگردان فلسطین را طرف مناسب برای اداره نوار غزه در مرحله پساجنگ در صورت موفقیت رژیم صهیونیستی در نابودی حماس دانسته و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور نیز بارها بر لزوم سپردن دوباره مدیریت نوار غزه به تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی آمریکا با سرنوشت غزه با کارت تشکیلات خودگردان فلسطین

بازی آمریکا با سرنوشت غزه با کارت تشکیلات خودگردان فلسطین