مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-20سياسي

تندیس و لوح تقدیر اجلاس شایستگی مدیران فردا به مدیر عامل بانک توسعه تعاون تقدیم شد


مدیر عامل بانک توسعه تعاون در اجلاس شایستگی های مدیران فردا، به عنوان «مدیر شایسته» معرفی شد.

- اخبار شرکت ها؛ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون به عنوان سخنران ابتدایی این اجلاس پس از دبیر کمیته علمی مطالب مهمی را مطرح نمود و در بخش پایانی این اجلاس نیز محمد سلمانی معاون وی در امور مالی و پشتیبانی تندیس و لوح تقدیر را دریافت کرد.

شیخ حسینی در بخش ابتدایی همایش به عنوان سخنران اصلی اظهار داشت: مسائل مدیریتی تاثیر بسزایی در حل و فصل مسائل توسعه ای و پیشرفت کشور دارد، اگر بخواهیم نگاه تحلیلی و آسیب شناسی داشته باشیم ممکن است در برخی عرصه ها نارسایی ها در مدیریت موجب چالش هایی شود.

وی افزود: حضور یک مدیر توانمند در تحقق اهداف و برنامه ها مثمر ثمر باشد، بارها تجربه شده است در شبکه بانکی، فردی مدیریت شعبه را بر عهده می گیرد و با همان نیروی انسانی، ابزار، امکانات و موقعیت مکانی شعبه، تحولات مثبتی را در شاخص های عملکردی شعبه پدید می آورد.

شیخ حسینی تصریح نمود: یکی از نظریه پردازان برجسته حوزه مدیریت و استراتژی، نقش های مدیریتی را در سه حوزه اطلاعاتی، ارتباطی و تصمیم بیان می کند.

نقش آفرینی توانمندانه مدیریت در حوزه های ارتباطی و رهبری در عصر حاضر بسیار مهم تلقی می شود و برنامه ریزی، نظارت و کنترل نیز از جایگاهی ویژه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس و لوح تقدیر اجلاس شایستگی مدیران فردا به مدیر عامل بانک توسعه تعاون تقدیم شد

تندیس و لوح تقدیر اجلاس شایستگی مدیران فردا به مدیر عامل بانک توسعه تعاون تقدیم شد