مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-28حوادث

کلاهبرداری با دسته چک کارتن خواب ها!


سرکردگان تحت تعقیب شبکه «کلاهبرداری های موریانه ای »با رصدهای اطلاعاتی پلیس در زندان مرکزی شناسایی شدند و بدین ترتیب پرونده «موریانه ها» با اعترافات متهمان وارد مرحله جدیدی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، به گزارش سایت قطره و به نقل ازاختصاصی روزنامه خراسان ،پرونده هجوم موریانه های کلاهبردار به پیکر تجارت کشور از اواخر تابستان گذشته هنگامی لو رفت که کلاهبرداری با دسته چک های معتادان کارتن خواب و افراد بی نام  و نشان روند صعودی به خود گرفت و از مرز نگرانی گذشت .

در همین حال با شکایت برخی از تاجران و بازرگانان  که طعمه شبکه کلاهبرداری موریانه ای شده بودند، کنکاش های اطلاعاتی با دستورات ویژه قضایی در کلانتری آغاز شد.

بررسی های مقدماتی درباره چک های برگشتی نشان داد که اعضای یک شبکه کلاهبرداری مانند موریانه به جان تجارت کشور افتاده اند و با همکاری شگردهای خاص ابتدا برای معتادان کارتن خواب جواز کسب می گیرند و سپس برای آن ها در بانک ها به عنوان بازرگان و تاجر حساب بانکی باز می کنند و دسته چک می گیرند چراکه ریشه صادرکنندگان چک در نهایت به معتادان متجاهر یا افراد بی نام و نشان می رسید که هیچ اثری از آن ها نبود! بنا برگزارش روزنامه خراسان، با توجه به اهمیت و حساسیت کلاهبرداری های موریانه ای و با تاکید خاص سرهنگ احمد نگهبان( فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با دسته چک کارتن خواب ها!

کلاهبرداری با دسته چک کارتن خواب ها!