مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-01بين الملل

هیات جمهوری اسلامی ایران محل کنفرانس تغییرات اقلیمی را ترک کرد


بر اساس اخبار رسیده، هیات جمهوری اسلامی ایران که با ریاست وزیر نیرو در بیست و هشتمین کنفرانس تغییرات اقلیمی موسوم به cop 28 حاضر شده بود، در اعتراض به حضور هیاتی از رژیم صهیونیستی در این نشست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست وزیر نیرو در اعتراض به حضور مسئولان رژیم جنایت کار صهیونیستی در کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم موسوم به کاپ 28، این کنفرانس را ترک کرد.

بر اساس این خبر، وزیر نیرو روز گذشته به عنوان نماینده رییس جمهور و در راس یک هیات دیپلماتیک در حالی برای حضور در کنفرانس تغییر اقلیم (کاپ 28) به امارات متحده عربی عازم شد که اطلاعاتی مبنی بر عدم حضور مقامات رژیم صهیونیستی در این اجلاس منتشر شده بود و خبر ها و تحلیل های سیاسی حاکی از این بود که این رژیم در فاصله چند هفته از جنایات غزه ریسک حضور در این مراسم را نخواهد پذیرفت.

علی اکبر محرابیان، هنگام ترک این کنفرانس گفت: از سران حدود 150 کشور برای حضور در کاپ 28 دعوت شده بود که ارزیابی ها نشان می داد احتمالا تعداد قابل توجهی از این مدعوین از جمله مسئولان رژیم صهیونیستی در این کنفرانس حضور ندارند.

​وی افزود، هیات جمهوری اسلامی ایران قصد داشت از فرصت حضور در کنفرانس بین المللی کنوانسیون تغییر اقلیم با توجه به اهمیت این کنفرانس برای تبیین شرایط، مذاکره با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات جمهوری اسلامی ایران محل کنفرانس تغییرات اقلیمی را ترک کرد

هیات جمهوری اسلامی ایران محل کنفرانس تغییرات اقلیمی را ترک کرد