مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:112023-12-07سياسي

بی اثر کردن تحریم ها مهمترین مزیت دانش بنیان هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، چند سالی است که حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان برای توسعه همه جانبه کشور مد نظر مسئولان و دست اندرکاران اجرایی است.

ایجاد زمینه حضور و مشارکت نخبگان بومی از جمله اتفاقات خوبی است که با تغییر سیاست های اجرایی دولت در دستور کار قرار گرفته و طی چهار سال گذشته دستاوردهای خوبی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

یزد نیز به واسطه برخورداری از قشرنخبگانی و دانشجویانی پویا از جمله استانهای شاخص کشور در حوزه دانش بنیان هاست که به همین منظور به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش نمایشگاه فن بازار را دایر و آخرین دستاوردهای خود به نمایش گذاشته است.

رضا جوادپور، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در حوزه ساخت قطعات صنعتی و معدنی نیز در حاشیه این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار فارس، با بیان این که توسعه ایران اسلامی به عزمی ملی و تلاشی همگانی نیاز دارد، اظهار کرد: مزیت دانش بنیان ها بومی سازی دانش هاست و تاکنون در این حوزه دستاوردهای خوبی نیز بدست آورده ایم.

وی با بیان این که دانش بنیان ها در حقیقت تلاش می کنند تا با استفاده از ظرفیت نخبگانی جوانان ایرانی تحریم علیه کشورمان را دور بزنند، افزود: ما در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مربوط به ماشین آلات دوار که در صنایع نفت، گاز، نیروگاه ها، فولاد سازی و سیمان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اثر کردن تحریم ها مهمترین مزیت دانش بنیان هاست

بی اثر کردن تحریم ها مهمترین مزیت دانش بنیان هاست