مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-08اقتصادي

امام جمعه لالی: برخی از تصمیمات با بی تدبیری گرفته می شوند


برخی از تصمیمات با بی تدبیری گرفته می شوند، اگر جایی خطا و تخلفی صورت می گیرد همانجا را کنترل کنید نه این که با بی تدبیری گاز را برای عشایر و مردم محروم گران کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لالی، حجت الاسلام محمد گرمسیری امام جمعه لالی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای این شهر اظهار کرد: موضوع اقتصاد امروز آزاردهنده شده چرا که معیشت مردم سخت شده است در حالی که نباید این گونه باشد.

وی بیان کرد: نباید قیمت مرغ در بازار به کیلویی 100 هزار تومان برسد یا کپسول های گاز مایع را مگر غیر از مردم محروم از آن ها استفاده می کنند، چرا با بی تدبیری تصمیمات این گونه گرفته می شود .

امام جمعه لالی تصریح کرد: اگر جایی خطا و تخلفی صورت می گیرد همانجا را کنترل کنید نه این که با بی تدبیری گاز را برای عشایر و مردم محروم گران کنید.

وی با اشاره به این که موضوع بی تدبیری مخصوصا در استان خوزستان ما را اذیت می کند تاکید کرد: چرا علی رغم منابع خوبی که ما داریم مدیریت خوبی نمی شود به طوری که در حوزه های مختلف مشکلاتمان فراوان است.

گرمسیری عنوان کرد: یکی از مشکلات این است که هر کسی بر روی هر کالایی هر قیمتی بخواهد می گذارد که امیدوارم این موضوع نیز مدیریت شود تا مردم مشکلات کمتری داشته باشند پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لالی: برخی از تصمیمات با بی تدبیری گرفته می شوند

امام جمعه لالی: برخی از تصمیمات با بی تدبیری گرفته می شوند