مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-06بين الملل

گسترش مناسبات دانشگاه تهران با دانشگاه های کشور چین


معاون بین الملل دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه تهران با بیش از 30 دانشگاه چینی تفاهم نامه همکاری امضا کرده است، بر لزوم گسترش و تعمیق این تعاملات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس  به نقل از دانشگاه تهران، الهام امین زاده معاون بین الملل دانشگاه تهران در آستانه سفر به کشور چین ضمن دیدار با چانگ خوآ، سفیر چین در جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با این دیپلمات چینی به بررسی آخرین تحولات مناسبات دانشگاهی ایران و چین پرداخت.

امین زاده در این دیدار که با حضور  فریده علوی، رییس دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی و حامد وفایی، مدیر موسسه کنفسیوس دانشگاه تهران انجام شد، سیر صعودی تعاملات دانشگاه تهران با مراکز علمی - پژوهشی چین را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم گسترش و تعمیق این تعاملات تاکید کرد.

معاون بین الملل دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه تهران با بیش از 30 دانشگاه چینی تفاهم نامه همکاری امضا کرده است، گفت: عملیاتی سازی و بهره برداری حقیقی از این تفاهم نامه ها از جمله دستورکارهای جاری دانشگاه تهران است و مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر در جمهوری اسلامی ایران بر گسترش مناسبات دانشگاهی با کشور چین مصمم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش مناسبات دانشگاه تهران با دانشگاه های کشور چین

گسترش مناسبات دانشگاه تهران با دانشگاه های کشور چین