مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-10اجتماعي

شرکت 1200 دانش آموز بوشهری در اردوی شمیم معرفت


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر از شرکت هزار و 200نفر از دانش آموزان استان بوشهر در اردوی یک روزه تربیتی شمیم معرفت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاحیه اردوهای یک روزه شمیم معرفت، در اردوگاه دانش آموزی امام خمینی(ره) چاه کوتاه، اظهار داشت: اردوهای یک روزه تربیتی شمیم معرفت ویژه دانش آموزان مناطق کم برخوردار (طرح دانش آموز شهید رازی) استان بوشهر از 19 الی 22 آذرماه، به مدت چهار روز در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) چاهکوتاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 300دانش آموز در این اردوگاه پذیرش می شوند، گفت: بیش از یک هزار و 200دانش آموز از مناطق مختلف استان در این اردو یک روزه شرکت خواهند کرد و برنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی و بازی های بومی محلی نیز برگزار خواهد شد.

موحدی افزود: برگزاری اردو های راهیان پیشرفت با هدف آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و پیشرفت های کشور بویژه ، صنعت نفت وگاز و کشتی سازی و نیروگاه اتمی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر از اعزام پنج هزار دانش آموز دختر به اردو راهیان نور خبر داد و افزود: پنج هزار دانش آموز پسر نیز به سرزمین های نور اعزام می شوند که این برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 1200 دانش آموز بوشهری در اردوی شمیم معرفت

شرکت 1200 دانش آموز بوشهری در اردوی شمیم معرفت