مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-19بين الملل

تعطیلی بیمارستان المعمدانی غزه به دلیل محاصره و بازداشت کادر درمانی


مدیترانه اعلام کرد حدود 450 فلسطینی در شمال غزه، به شدت زخمی شده اند و به علت جنگ و درگیری، در داخل منازلشان به محاصره درآمده اند.

- دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد حدود 450 فلسطینی در شمال غزه، به شدت زخمی شده اند و به علت جنگ و درگیری، در داخل منازلشان به محاصره درآمده اند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد بیمارستان المعمدانی در محله الزیتون این شهر به دلیل حملات و محاصره توسط اشغالگران و همچنین بازداشت شماری از کادر درمانی، بیماران و آوارگان پناه برده به آن، تعطیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، در همین راستا دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه اعلام کرد حدود 450 فلسطینی در شمال غزه، به شدت زخمی شده اند و به علت جنگ و درگیری، در داخل منازلشان به محاصره درآمده اند.

این افراد به خدمات پزشکی دسترسی ندارند و در صورت عدم اقدام فوری برای نجات جان آنها، می توان این امر را اعدام میدانی آنها به شمار آورد.

دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه همچنین از سازمان بهداشت جهانی و کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست به درخواست های برای ایجاد فوری یک گذرگاه امن برای آمبولانس ها جهت انتقال زخمی ها به بیمارستان ها در جنوب نوار غزه پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بیمارستان المعمدانی غزه به دلیل محاصره و بازداشت کادر درمانی

تعطیلی بیمارستان المعمدانی غزه به دلیل محاصره و بازداشت کادر درمانی