مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-18سياسي

631 نهاد مردمی در استان کرمان فعال است/ امکان اعلام جرم توسط این نهادها


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به اینکه 631 نهاد مردمی در زمینه های مختلف در استان فعالیت دارند، گفت: نهادهای مردمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نقش اثرگذاری دارند.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان با اشاره به اینکه 631 نهاد مردمی در زمینه های مختلف در استان فعالیت دارند، گفت: نهادهای مردمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی نقش اثرگذاری دارند.

سیدمهدی قویدل 27 آذرماه در کارگروه استانی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی اظهار کرد: در راستای نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه در سال 1398 مصوباتی انجام شد که این مصوبات به منظور بهره مندی از همکاری نهادهای مردمی و برون سپاری موضوعاتی است که با این نهادها می توان انجام داد.

وی درخصوص حوزه های مشارکت نهادهای مردمی با دستگاه قضایی استان کرمان گفت: نهادهای مردمی می توانند در زمینه مشارکت در سیاستگذاری، پیشگیری از وقوع جرم، حمایت از بزه دیدگان، میانجیگری و صلح وسازش، مشارکت در نظارت بر اجرای قوانین، رسیدگی و مشارکت در بازاجتماعی شدن متهمان و مجرمان نیز فعالیت داشته باشند.

قویدل در بخش دیگری از سخنانش گفت: بر اساس ماده 18، به منظور رسیدگی به مطالبات اجتماعی مرتبط با حقوق عامه و منافع عمومی که تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

631 نهاد مردمی در استان کرمان فعال است/ امکان اعلام جرم توسط این نهادها

631 نهاد مردمی در استان کرمان فعال است/ امکان اعلام جرم توسط این نهادها