مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 21:402023-11-23سياسي

برهنگی در شخصیت انسان وجود ندارد


پوشش، یک هویت انسانی است و عریانی و برهنگی در شخصیت انسان وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر حوزه علمیه مکتب نرجس گفت: پوشش، یک هویت انسانی است و عریانی و برهنگی در شخصیت انسان وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منورالسادات شایسته خو امروز 2 آذرماه، در اختتامیه رویداد ملی حجاب از منظر علم در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد اظهار کرد: اگر در زمینه موضوعی که این رویداد برگزار می شود صحبت کنیم مقدمه ای را باید مطرح کرد که جهت بحث را مطرح کند.

توقعی که جوامع انسانی از چنین محافلی که با حضور اندیشمندان و عالمان حوزه فکر و دانش برگزار می شود دارد دو مورد است که امید است انتظارات در این نشست ها برآورده شود و وبالی برای ما نباشد.

وی افزود: این دو توقع شامل به کار بردن و عملیاتی کردن اندیشه های تولید شده قبلی است که در عرصه تفکر تجربه نشده و نقاط ضعف آن حداقل و نقاط قوت آن حداکثر است.

دومین توقع تولید افکار و آرای تازه و نوین در تمام حوزه های علمی، دینی، اخلاقی و اعتقادی است تا با نوسازی محیط عقل و دل، تن و بدن جامعه لباس کهنه را کنار و با لباس جدید حرکت را آغاز کند.

شایسه خو عنوان کرد: یک پیش فرض کامل این است که ما هیچ علم غیر دینی نداریم، چراکه جدا انگاری علم و دین محصول یک تصور نادرست است که این دو را مقابل هم قرار داده و جایگاه عقل را در هندسه معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهنگی در شخصیت انسان وجود ندارد

برهنگی در شخصیت انسان وجود ندارد