مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-23سياسي

غبارروبی مزار شهدای اسلام آبادغرب در هفته بسیج


هفته بسیج بهانه ای برای دیدار و غبارروبی مزار شهدا توسط امام جمعه، مسؤولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی نماینده ولی فقیه اسلام آباد غرب امروز پنج شنبه 2 آذرماه در مراسم غبارروبی مزار شهدا این شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج بهانه ای شده است که مجدداً به توفیق رسیدن به محضر این شهدای گران قدر را پیداکرده و از خداوند متعال علو درجات همه شهدان انقلاب اسلامی را خواستار هستیم.

حمیدرضا کرمی فرماندار در ادامه گفت: در مزار شهدا با شهدای عهد می بندیم که در مسیر انقلاب و مسیر ولایت باشیم و خدمتگزار و خادم خوبی برای مردم شهر و دیارمان باشیم.

وی تصریح کرد: در این ایام که رژیم جعلی اسراییل رژیم کودککش که ماهیتش برای دنیا فاش شد و مردم دنیا به این نتیجه رسیدند که این رژیم جعلی و کودککش است ان شاءالله که هرچه زودتر و نابود شود ممنونم زحمت کشیدید.

بهزاد یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد: در دفاع مقدس بیشترین آمار مربوط به شهدای بسیج است شاید نزدیک به 46 درصد شهدای ما بسیجیان دلاور بودند که در اقشار مختلف معلم دانش آموز کارگر کشاورز دامدار و خیلی از اقشار مختلف در بسیج بودند این نشانه مردمی بودن و اینکه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی مزار شهدای اسلام آبادغرب در هفته بسیج

غبارروبی مزار شهدای اسلام آبادغرب در هفته بسیج