مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-11بين الملل

نفرتی که اسراییل ایجاد کرده تا سال ها خاورمیانه راتسخیر خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن بر این باور است که «اسراییل قادر به پیروزی نظامی در غزه نیست و همین حالا هم شکست راهبردی را متحمل شده است.

- وزیر خارجه اردن با تاکید بر اینکه تل آویو نمی تواند در غزه به پیروزی نظامی دست یابد، گفت که اسراییل همین حالا هم شکست راهبردی را متحمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن بر این باور است که اسراییل قادر به پیروزی نظامی در غزه نیست و همین حالا هم شکست راهبردی را متحمل شده است.

الصفدی در مجمع دوحه گفت که هدف عملیات اسراییل غلبه بر حماس نیست بلکه بیرون راندن فلسطینیان است.

ویرانی که در غزه طی دو ماه اخیر به بار آمده، نشان دهنده این است که اسراییل سیاستی را در پیش گرفته که مصمم به بیرون راندن ساکنان نوار غزه است.

وی اضافه کرد که مقامات ارشد صهونیستی از جمله ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم درباره این نیت و تصمیم صهیونیست ها، کاملا صریح بوده اند.

الصفدی مساله رای گیری روز جمعه در شورای امنیت سازمان ملل متحد را که در جریان آن قطعنامه پیشنهادی کشور های عربی برای آتش بس بشردوستانه در غزه به دست آمریکا وتو شد نیز مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرتی که اسراییل ایجاد کرده تا سال ها خاورمیانه راتسخیر خواهد کرد

نفرتی که اسراییل ایجاد کرده تا سال ها خاورمیانه راتسخیر خواهد کرد