مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:522023-11-29بين الملل

جبلی: سریال شهید نادر مهدوی تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به جنگ غزه، اظهار کرد: مقاومت فلسطین با دست خالی ذلت و سرشکستی و وضعیت بی سابقه ای را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یکی از نقطه های مقاومت است، افزود: بوشهر از پنج قرن پیش در برابر استعمار متجاوز غربی، اتگلیسی و پرتغالی مقاومت کرده است.

جبلی شهیدان ریسعلی دلواری ها ، نادر مهدوری ها و علمای شهید را از افتخارات استان بوشهر برشمرد و گفت: این استان در دوران دفاع مقدس هم سنگر مقاومت ایران در برابر دشمن متجاوزگر به اقتصاد و تولید نفت کشور بود و عملیات های متعدد دریایی که اینجا رخ داد غرورآفرین است.

وی با بیان اینکه جلوه های مقاومت در استان بوشهر فراوان است، ادامه داد: یکی از کوتاهی های رسانه ها در طول این سال ها این که این نقاط درخشان تاریخ معاصر و مقاومت استان بوشهر را به خوبی به تصویر نکشیده اند.

رییس رسانه ملی از تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی خبر داد و عنوان کرد: بعد از مدت ها که در آرزوی یک اثر فاخر هنری درباره افتخارات استان بوشهر بودیم، خوشبختانه فیلمنامه مجموعه نمابشی شهید نادر مهدوی در دستور کار است که تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: سریال شهید نادر مهدوی تولید می شود

جبلی: سریال شهید نادر مهدوی تولید می شود