مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-13سياسي

کارنامه پر افتخار جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس باید تدوین شود


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: کارنامه پر افتخار جهاد سازندگی در گذشته و دوران دفاع مقدس باید تدوین شود.

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی: کارنامه پر افتخار جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس باید تدوین شود ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: کارنامه پر افتخار جهاد سازندگی در گذشته و دوران دفاع مقدس باید تدوین شود.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده 22 آذر، در مراسم دومین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر ترشیز کهن که در مجتمع فرهنگی هنری سرو کاشمر برگزار شد، با تأکید بر اینکه سخن شهیدان باید شنیده شود، اظهار کرد: بخشی از سخن شهیدان در وصیت نامه و کارنامه فردی آنها ذکر شده و بخشی نیز در عمل و برآیند کلی و نتیجه و ثمره ایثار، جهاد و شهادت طلبی این عزیزان است.

وی با بیان اینکه تأکید شهیدان بر تبعیت از ولایت و دفاع از اسلام است، بیان کرد: در برابر حوادث مستحدثه و روزانه و بمباران تبلیغات دشمن نباید راه گم کرد و مغلوب و مجذوب بیگانگان شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام درونی و اتصال خودمان را با ارزش های دینی باید حفظ و تقویت کنیم، عنوان کرد: بنا بر وصیت شهدا باید درد دین داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه پر افتخار جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس باید تدوین شود

کارنامه پر افتخار جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس باید تدوین شود