مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-25سياسي

دشت اول معلمانی که صرف کار خیر شد


مدیر گروه خیرین فرهنگی استان کرمانشاه گفت: هیچ کدام از همکاران از حقوق اول خود مصرفی نداشتند و اکثریت نذرهایی داشتند که باید ادا می کردند و یکی از کارها هم جمع آوری پول ها بود که صرف کار خیر شد.

-  خبرگزاری فارس- کرمانشاه، زهرا میرزایی؛ دنیا پر از زیبایی و خوبی و مهربانی است و رسالت ما در رسانه ها نشان دادن این مهربانی ها است که گوشه ای از این حس های خوشایند را به واژه بکشیم تا روزمان را با خبرهای خوش و دلگرم کننده، آغاز کنیم.

خدا را شکر بابت این همه اتفاق خوب و زیبا، مردمانی که هرکدام با ذهن زیبا و خیراندیش به دنبال حل گرهی از مشکلات همنوعانشان هستند، خیرین در حوزه های مختلف منشأ خیر خواهند بود.

انجام کار خیر در هر شرایطی و به هر صورتی، زمانی که با میل فردی شخص صورت پذیرد و هیچگونه اجباری در آن نباشد، حس بسیار خوبی ایجاد می کند، همه ما در زندگی نیازمند حس خوب هستیم.

و اما به سراغ گروه خیرین فرهنگی رفتیم که با انتخاب این مسیر الگوی خوبی را برای نسل های بعد فراهم خواهند ساخت ، قصد داریم در این گزارش گروهی از معلمان تازه استخدام شده استان کرمانشاه که نخواستند هویتشان مشخص شود را معرفی کنیم چون معتقد هستند تعلیم و تربیت فقط تدریس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت اول معلمانی که صرف کار خیر شد

دشت اول معلمانی که صرف کار خیر شد