مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-10اقتصادي

منازل واقع در حریم رودخانه ها در ابهر شناسایی شده است


بازآفرینی شهری گامی مثبت در راستای کاهش تلفات در حوادث و بلایای طبیعی است.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: بازآفرینی شهری گامی مثبت در راستای کاهش تلفات در حوادث و بلایای طبیعی است.

سعید بهاوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سالانه حوادث طبیعی متعددی مانند زلزله و سیل در سطح کشورمان رخ می دهد، عنوان کرد: متاسفانه در این حوادث شاهد تلفات و خسارات متعددی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای کاهش این خسارات نوسازی بافت فرسوده است، متذکر شد: برای تحقق این موضوع نیز با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر ابهر طرح بازآفرینی برای این شهر تهیه شده است.

بهاوری با توضیح اینکه در این طرح منازل قدیمی و محدوده استقرار آنها مشخص شده است، ادامه داد: در این طرح همچنین منازلی که در حریم رودخانه و جاده قرار دارند نیز شناسایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه با اهتمام جدی شورا و شهرداری ابهر خوشبختانه طرح بازآفرینی شهری طی پنج ماه تهیه شده است، اضافه کرد: این طرح در استان تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است.

رییس شورای اسلامی شهر ابهر با توضیح اینکه برای عملیاتی شدن این طرح یک سری بسته های تشویقی تعیین شده است، افزود: منازلی که در محدوده بافت فرسوده قرار دارند اگر اقدام به نوسازی کنند تراکم تشویقی برای آنها در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل واقع در حریم رودخانه ها در ابهر شناسایی شده است

منازل واقع در حریم رودخانه ها در ابهر شناسایی شده است