مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-04اقتصادي

طرح های جهادی بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان اجرا می شود


تفاهم نامه همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای اجرای طرح های جهادی به منظور بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در این استان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: قرارداد طرح بهینه سازی مصرف آب کشاورزی استان سمنان شامل بازسازی و نوسازی قنوات، احداث و تکمیل طرح های کوچک تأمین آب در بخش کشاورزی، انتقال آب این بخش از طریق لوله و همچنین احداث و بهسازی کانال های آبیاری عمومی است که قرار است توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شود.

وی افزود: این قرارداد همکاری در راستای تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و گسترش عدالت اجتماعی، محرومیت زدایی دستیابی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری در بخش کشاورزی، حفظ منابع آب و خاک در این بخش و همچنین توانمندسازی اقتصادی استان سمنان با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی منعقد شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ایجاد رشد و توسعه پایدار عمرانی، اقتصادی و اجتماعی این استان در بخش کشاورزی را از دیگر اهداف انعقاد این قرارداد همکاری با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های جهادی بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان اجرا می شود

طرح های جهادی بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سمنان اجرا می شود