مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-30دانش

برنامه ریزی دانشگاه آزاد جهت اجرای طرح تامین مسکن در گیلان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جهت کمک به رفع بخشی از مشکل مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزد اسلامی و در چهارچوب همکاری های متقابل تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جهت کمک به رفع بخشی از مشکل مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزد اسلامی و در چهارچوب همکاری های متقابل تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

دکتر محمد دوستار در نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اداره کل راه و شهرسازی این استان که در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: جهت کمک به رفع بخشی از مشکل مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و در چهارچوب همکاری های متقابل تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

وی افزود: با توجه به تعهدات فی مابین تامین زمین و ساخت حدود 500 هزار واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در سقف سهم دانشگاه از طریق قرار دادن اراضی تحت اختیار دانشگاه در شهرها و با استفاده از برنامه های حمایتی و تسهیلات موضوع قانون جهش تولید مسکن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دانشگاه آزاد جهت اجرای طرح تامین مسکن در گیلان

برنامه ریزی دانشگاه آزاد جهت اجرای طرح تامین مسکن در گیلان