مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-18سياسي

راه اندازی چهار هنرستان کشاورزی در خوزستان در یک سال گذشته


در حوزه هنرستان های کشاورزی در استان خوزستان به عنوان قطب صنعت کشاورزی در کشور، تنها در طول یک سال گذشته بیش از چهار هنرستان کشاورزی راه اندازی شده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حوزه هنرستان های کشاورزی در استان خوزستان به عنوان قطب صنعت کشاورزی در کشور، تنها در طول یک سال گذشته بیش از چهار هنرستان کشاورزی راه اندازی شده است.

مسعود حمیدی نژاد در برنامه تریبون آزاد با موضوع آموزش و پرورش که امروز (27 آذرماه) در محل حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بهبود شاخص های آموزش و پرورش در سال گذشته بر همه ناظران و کارشناسان مشهود بوده به گونه ای که برای اولین بار بخش قابل توجهی از قبولی های کنکور سراسری مربوط به دانش آموزان مدارس دولتی بوده است.

همچنین در جذب نیروی انسانی توفیق بسیاری حاصل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح استان خوزستان نیز موفقیت های بزرگی حاصل شده به طوری که در حوزه هنرستان های کشاورزی در استان خوزستان به عنوان قطب صنعت کشاورزی در کشور، تنها در طول یک سال گذشته بیش از چهار هنرستان کشاورزی راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی چهار هنرستان کشاورزی در خوزستان در یک سال گذشته

راه اندازی چهار هنرستان کشاورزی در خوزستان در یک سال گذشته