مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-25بين الملل

جیغ هالیوودی به انتقاد یک بازیگر از کشتار مردم غزه!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از واکنش منفی سیستم حاکم بر آمریکا به چهره هایی، چون ایلان ماسک، ما ها دخیل، سوزان ساراندون و.

به خاطر دفاع از فلسطین، - بازیگر سری فیلم های جیغ هم به خاطر حمایت از کودکان غزه و مردم فلسطین با قهری هالیوودی مواجه شد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از واکنش منفی سیستم حاکم بر آمریکا به چهره هایی، چون ایلان ماسک، ما ها دخیل، سوزان ساراندون و.

به خاطر دفاع از فلسطین، این بار نوبت به ملیسا باررا ، هنرپیشه سری فیلم های جیغ رسید تا از ادامه همکاری با این مجموعه کنار گذاشته شود.

باررا به خاطر انتشار محتوای انتقادی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، به یهودستیزی متهم شده است و این درحالی است که وی صرفا نسبت به وضعیت غیرانسانی تحمیل شده علیه مردم غزه انتقاد کرده است! اسپای گلس ، شرکت سازنده قسمت هفتم سری فیلم جیغ ، طی بیانیه ای در واکنش به اظهارات ملیسا باررا، آورده است: ما یهودستیزی یا تحریک نفرت به هر شکلی، از جمله اشاره های نادرست به نسل کشی، پاکسازی قومی، تحریف هولوکاست یا هر چیزی که آشکارا مرز های نفرت را رد کند تحمل نشان نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیغ هالیوودی به انتقاد یک بازیگر از کشتار مردم غزه!

جیغ هالیوودی به انتقاد یک بازیگر از کشتار مردم غزه!