مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-26سياسي

خون شهدا چراغ راه و حیات معنوی جامعه است


مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه «شهادت» مایه دوام، بقا و جریان حیات انسان است، گفت: خون شهدا چراغ راه و حیات معنوی جامعه به شمار می رود.

- ایسنا/همدان مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه شهادت مایه دوام، بقا و جریان حیات انسان است، گفت: خون شهدا چراغ راه و حیات معنوی جامعه به شمار می رود.

حجت الاسلام حسین بیاتی یکشنبه 5 آذر در دیدار با خانواده معظم شهید عباس صفری یکی از شهدای نوجوان ملایر که به همت بسیج رسانه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان رقم خورد، افزود: وظیفه ما مسئولان است که با تأسی از سیره عملی شهیدان در مسیر متعالی آنها گام بنهیم.

وی با استناد به این سخن از امام خمینی(ره) که می فرمایند بکشید ما را، ما در این مسیر زنده تر و هوشیارتر می شویم ، اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، همگی از برکات خون پاک شهیدان بوده و ما مدیون خانواده معظم شهدا هستیم.

بیاتی همچنین در دیدار با خانواده و همسر شهید محمد دشتی ، مطرح کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت های ایثارگران، جانبازان و شهدا در دوران دفاع مقدس است.

مسئول عقیدتی، سیاسی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جایگاه رفیع همسران شهدا بیان کرد: شهدای گرانقدر و خانواده معظم آنها با خداوند معامله کردند و به طور قطع پیروز میدان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا چراغ راه و حیات معنوی جامعه است

خون شهدا چراغ راه و حیات معنوی جامعه است