مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-22حوادث

تخلیه آب از بیمارستان سربندر /ارزیابی خسارات آبگرفتگی بندرامام


فرماندار ماهشهر با اشاره به رفع آبگرفتگی کامل بندر امام، گفت: ارزیابی میزان خسارات آغاز شده است و تا جمعه به اتمام می رسد و سپس وارد فاز اجرایی می شویم.

- فریدون بندری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی بندر امام(ره)، اظهار کرد: در پی بارندگی 112 میلیمتری که در 45 دقیقه در بندر امام رخ داد، شهر دچار آبگرفتگی شد.

با توجه به اینکه وضعیت زمین شهر بندر امام، کاسه ای شکل است قطعا با بارش ناگهانی، آب به درون برخی منازل دارای ارتفاع پایین تر نفوذ می کند.

وی افزود: آبگرفتگی بندر امام ساعت 2 بامداد امروز (اول آذرماه) رفع شد و شهر به حالت عادی برگشت و در حال حاضر هیچ معبری در شهر دچار آبگرفتگی نیست.

رفع آبگرفتگی بیمارستان سربندر فرماندار ماهشهر گفت: با توجه به اینکه مسیر بیمارستان راه زینب سربندر در پایین ترین نقطه شهر قرار دارد، بیمارستان دچار آبگرفتگی شده بود که اکنون آب تخلیه شده است و مشکلی ندارد.

بندری بیان کرد: هنگام آبگرفتگی، خدمات در این بیمارستان تعطیل نشد اما با توجه به اینکه آبگرفتگی در ورودی بیمارستان رخ داده بود، عبور و مرور مردم سخت شده بود که با آمبولانس ها تردد مردم را پوشش دادیم.

اجرای طرح دفع آب های سطحی از عهده شهرداری خارج است وی در خصوص پیش بینی تمهیدات برای جلوگیری از آبگرفتگی در بارندگی های پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه آب از بیمارستان سربندر /ارزیابی خسارات آبگرفتگی بندرامام

تخلیه آب از بیمارستان سربندر /ارزیابی خسارات آبگرفتگی بندرامام