مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:152023-12-12اجتماعي

اصفهان در انتظار آخر هفته بارانی


رییس مرکز مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه و در روز پنجشنبه با ورود و فعالیت سامانه بارشی، انتظار شروع بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش باران با شدت کمتر، - لیلا امینی، رییس مرکز مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار از امروز تا اوایل روز چهارشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان در این مدت به صورت صاف گاهی کمی ابری و گاهی وزش باد و در کلانشهر اصفهان، مناطق مرکزی و صنعتی استان، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا و بالا رفتن شاخص آلاینده ها پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: از بعدازظهر روز چهارشنبه و در روز پنجشنبه با ورود و فعالیت سامانه بارشی، انتظار شروع بارش باران و برف در غرب و جنوب استان و بارش باران با شدت کمتر، را در دیگر نقاط استان داریم.

رییس مرکز مخاطرات جوی هواشناسی اصفهان گفت: این سامانه اواخر وقت پنجشنبه از استان خارج و در روز جمعه مه آلودگی و کاهش محسوس دما و یخبندان و لغزندگی را در برخی مناطق شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در انتظار آخر هفته بارانی

اصفهان در انتظار آخر هفته بارانی