مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-13سياسي

تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اراک


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر مطهر سه شهید گمنام در اراک تشییع می شود.

- تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اراک ایسنا/مرکزی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر مطهر سه شهید گمنام در اراک تشییع می شود.

سرهنگ غلامرضا کریمی 22 آذرماه 1402 در نشست مطبوعاتی تشریح برنامه های مراسم تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام در اراک همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: در استان مرکزی تا امروز 70 یادمان شهدا احداث شده است که عمدتا پس از خاکسپاری شهدا اجرایی شدند، اما به جهت جلوگیری از بروز مشکلات، تلاش بر این است که ابتدا یادمان طراحی و احداث شود.

وی با اشاره به اینکه از اول تیرماه تا به امروز سعی شده است که ابتدا یادمان شهدا احداث شود و سپس خاکسپاری شهدا انجام گیرد، افزود: قطعا احداث این یادمان ها نیازمند اعتبار است که باید تامین شود، اما با وجود تلاش های بسیار هنوز در استان 5 یادمان به صورت کامل احداث نشده است.

کریمی بیان کرد: در مراسم پیش رو پس از تشییع هشت شهید، سه شهید خاکسپاری و پیکر پنج شهید بازگردانده می شود چراکه یادمان ها تکمیل نشده است و امیدواریم با پیگیری های لازم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اراک

تشییع شهدای گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در اراک