مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-02سياسي

خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین در مقابل ترویج دین ستیزی است


نماینده ولی فقیه در استان فارس خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین را یکی از راه های مقابل با ترویج دین ستیزی دشمنان عنوان کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین را یکی از راه های مقابل با ترویج دین ستیزی دشمنان عنوان کرد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 11 آذر در همایش هم اندیشی کانون های خدمت رضوی منطقه 6 کشوری که به میزبانی شهر شیراز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام دهه عزادرای فاطمیه، اظهار کرد: در دین مبین اسلام خدمت به خلق خدا مورد تاکید قرار گرفته و ثواب دنیوی و اخروی آن نزد خداوند بسیار با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: آیت الله فاضل لنکرانی در سخنان خود فرمودند که عبادت های واجبات را انجام بدهید و مابقی وقت را برای خدمت به مردم صرف کنید بنابراین جایگاه خدمت به مردم بسیار رفیع است.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق از مابقی عبادات مستحبی بسیار بالاتر است، اظهار کرد: بسیاری از افراد به دلیل گرفتاری و بدهی مالی حتی مبالغ خیلی کم در زندان به سر می برند از این رو آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زمره فعالیت های مردمی بسیار پسندیده در استان فارس قرار گرفت که خادمیاران رضوی نیز در این عرصه نقش آفرینی ویژه داشتند و باید به صورت مستمر دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین در مقابل ترویج دین ستیزی است

خدمت خالصانه به مردم نوعی تبلیغ دین در مقابل ترویج دین ستیزی است