مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:352023-11-29حوادث

تولید در آمبولانس!


سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به کمک کارشناسان فوریت های پزشکی پایگاه سیبلی، نوزاد عجول پسر در آمبولانس چشم به جهان گشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وحید شادی نیا اظهار کرد: ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 8 آذر 1402 دریافت تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار 19 ساله در روستای نوجه ده کوه، بلافاصله توصیه های لازم توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس 115 به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیک ترین پایگاه اورژانس پایگاه اورژانس شیبلی به محل فوریت اعزام شد.

وی گفت: کارشناسان اورژانس شیبلی در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و انجام معاینات و اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس، به دلیل نزدیکی زایمان تصمیم به انتقال به بیمارستان گرفته شد.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی افزود: در مسیر انتقال، فرآیند زایمان شروع شد که بلافاصله آمبولانس در مکانی امن پارک شده و مدیریت فرایند زایمان انجام شده و بند ناف که دور گردن نوزاد بود، آزاد شد، نوزاد متولد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی برای تکمیل روند مراقبت های درمانی به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد منتقل و با حال عمومی کاملاً مطلوب  مادر و نوزاد تحویل زایشگاه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید در آمبولانس!

تولید در آمبولانس!