مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-28ورزشي

خانه وزنه برداری مطالبه ورزشکاران زنجانی


دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: یکی از خواسته های مهم در حوزه ورزش وزنه برداری ایجاد خانه وزنه برداری در استان بود که پیگیری های زیادی در این حوزه انجام داده ایم ولی این امر فعلا محقق نشده است.

- ایسنا/زنجان دبیر هیئت وزنه برداری استان زنجان گفت: یکی از خواسته های مهم در حوزه ورزش وزنه برداری ایجاد خانه وزنه برداری در استان بود که پیگیری های زیادی در این حوزه انجام داده ایم ولی این امر فعلا محقق نشده است.

مرتضی مبارکی در گفت وگو با ایسنا، درباره توسعه ورزش وزنه برداری در شهرستان های استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به ماهیت رشته وزنه برداری که یک رشته ورزشی نسبتا سنگین و هزینه بری است و تاکنون محقق نشده که این رشته ورزشی در همه شهرستان های استان فعال شود.

وی افزود: در حال حاضر فقط شهرستان های زنجان، خدابنده و ابهر دارای یک سالن وزنه برداری هستند و بیشتر قهرمانان پرورش یافته در این ورزش نیز در شهرستان زنجان بوده و اخیرا یک نوجوان از شهرستان خدابنده نیز موفق به کسب مقام ملی شد.

این مسئول تصریح کرد: ابزار استاندارد برای رشته وزنه برداری گران بوده و تامین هزینه های این حوزه از عهده ما خارج است.

باید پذیرفت که به دلیل محدود بودن امکانات تعداد ورزشکاران که افزایش می یابد نمی توانیم شرایط را مدیریت کنیم و مربیان نمی توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه وزنه برداری مطالبه ورزشکاران زنجانی

خانه وزنه برداری مطالبه ورزشکاران زنجانی