مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-20حوادث

شرور سابقه دار نارمک در حین وحشت آفرینی بازداشت شد


سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار محله نارمک که اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، - خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام اینکه فردی با تهدید شهروندان مشغول قدرت نمایی در محله نارمک است، بلافاصله گروهی از ماموران کلانتری 127 نارمک به محل اعزام شده و اقدامات خود برای رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه، گفت: در جریان تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که فرد شرور با اقدامات مجرمانه خود باعث مصدومیت یکی از شهروندان شده و تا قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است.

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع دستگیری این فرد شرور در دستورکار قرار گرفت.

در همین راستا نیز چند تیم عملیاتی به کار گرفته و طرح مهار متهم اجرا شد.

در نهایت نیز با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت پلیس، شرور سابقه دار در نزدیکی همان محل و در حالی که دوباره در حال قدرت نمایی بود شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرور سابقه دار نارمک در حین وحشت آفرینی بازداشت شد

شرور سابقه دار نارمک در حین وحشت آفرینی بازداشت شد