مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-14سياسي

استشمام عطر خوش شهادت در ملایر


امروز دیار مقاوم و شهیدپرور ملایر، میزبان دو میهمان ویژه است؛ دو پیکر مطهر شهدای گمنام مربوط به دوران دفاع مقدس طی مراسم های گوناگون مورد پیشواز و تشییع قرار گرفت.

- ایسنا/همدان امروز دیار مقاوم و شهیدپرور ملایر، میزبان دو میهمان ویژه است؛ دو پیکر مطهر شهدای گمنام مربوط به دوران دفاع مقدس طی مراسم های گوناگون مورد پیشواز و تشییع قرار گرفت.

معاون اداری و مسئول روابط عمومی کمیته خادم الشهدای ملایر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یک پیکر شهید متعلق به جوان 18 ساله است که در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسیده و پیکر مطهر دوم متعلق به جوان 22 ساله ای است که در عملیات ایذایی والفجر 8 به مقام شهادت نائل آمده است.

علیرضا محمدیان با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم استقبال و بدرقه این شهدای دفاع مقدس، افزود: بعد از مراسم تشییع و برگزاری یادوارهای مختلف در سطح شهرستان نهایتاً یک پیکر مطهر در محل ویژه تدفین پیکرهای شهدا در غارعلیصدر و پیکر مطهر دیگر در شهر برزول نهاوند به خاک سپرده می شود.

گفتنی است؛ حضور بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در آیین تشییع این دو پیکر مطهر، نشان دهنده تجدید بیعت ملایری ها با آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، مردم با سرد دادن شعارهایی چون هیهات من الذله و مرگ بر آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استشمام عطر خوش شهادت در ملایر

استشمام عطر خوش شهادت در ملایر