مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-05سياسي

لزوم صیانت از هویت دینی مشهد در برابر برخی تبلیغات بازرگانی


تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم صیانت از هویت دینی مشهد در برابر برخی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما و فضای مجازی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه مشورتی که با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی استان خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار شد، با تأکید بر اینکه هویت مشهد وابسته به وجود مقدس حضرت رضا(ع) است؛ اظهار کرد: وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مهم ترین نماد هویتی این ارض اقدس است که هرساله میلیون ها زائر از ایران و اقصی نقاط جهان برای کسب معنویت از این بارگاه قدسی به مشهد مشرف می شوند؛ لذا باید از این هویت صیانت کرد.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی نباید به گونه ای باشد که موجب تضعیف هویت دینی شهر مشهد شود؛ خاطرنشان کرد: در تبلیغات نشان های تجاری و مجموعه های تفریحی در بسترهای مختلف اطلاع رسانی به ویژه صدا و سیما نباید به گونه ای عمل کرد که هویت امام رضایی شهر مشهد تحت شعاع قرار بگیرد؛ هویت، شهرت و تاریخ مشهد به واسطه وجود مقدس حضرت رضا(ع) بوده و باید از اصالت این شهر پاسداری کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با تأکید بر اهمیت همدلی و هم افزایی مسئولان بخش های مختلف برای خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: از تلاش های تمامی مسئولان استانی و شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صیانت از هویت دینی مشهد در برابر برخی تبلیغات بازرگانی

لزوم صیانت از هویت دینی مشهد در برابر برخی تبلیغات بازرگانی