مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-10اجتماعي

سلب آسایش مردم تاکستان زیر سایه جولان سگ های ولگرد


سریال رژه و جولان سگ های بلاصاحب به صورت انفرادی و دسته جمعی در تاکستان، نارضایتی و اعتراض شهروندان را به همراه داشته و به همین جهت جمع کثیری سامان دهی و جمع آوری این حیوانات خطرناک را از مسوولان خواستار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، سریال جولان سگ های ولگرد و بلاصاحب در شهرستان تاکستان گویا تمام شدنی نیست چرا که همچنان مانور آن ها در معابر و خیابان های این شهر، نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته و به نوعی امنیت آنان را در معرض تهدید قرار داده است.

اردیبهشت ماه امسال بود که رحمانی معاون خدمات شهری شهرداری تاکستان از تعیین مکانی مناسب و متمرکز برای جمع آوری سگ های ولگرد در تاکستان تا شهریور ماه خبر داد و گفته بود: در خصوص ساماندهی سگ های ولگرد طی جلساتی که برگزار می شود و مطابق دستورالعمل های جدید  رایزنی صورت می گیرد و به دنبال آن تصمیماتی گرفته خواهد شد.

طبق اذعان رحمانی، در جاده روستای قره باغ محلی به منظور نگهداری و جداسازی سگ های ولگرد بیمار از سگ های سالم راه اندازی و دو اکیپ برای جمع آوری این حیوانات به صورت زنده گیری و انتقال به مکانی که توسط شهرداری تاکستان تعیین شده، در حال فعالیت هستند.

از اردیبهشت ماه امسال، مطابق دستورالعمل ها شهرداری تاکستان پیگیر راه اندازی کمپ استاندارد بود تا سگ های ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلب آسایش مردم تاکستان زیر سایه جولان سگ های ولگرد

سلب آسایش مردم تاکستان زیر سایه جولان سگ های ولگرد