مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-14سياسي

فرمانده نیروی دریایی سپاه: در آینده نزدیک کشورمان مرجع علم در دنیا می شود


سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، تنگسیری به پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود کشورمان مرجع علم در دنیا شود.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در نخستین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی که به مناسبت هفته دانش و پژوهش با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، با اشاره به این فرمایش از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که علمی با موضوعات برخورد کنید گفت: حوزه دریا و رزم در دریا مستلزم داشتن علوم خاص و به روز است و این امر نیازمند داشتن پشتکار علمی، تحقیق و مطالعات گسترده و به کارگیری این علوم برای رسیدن به فناوری برتر در سطح دنیا است.

وی به پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی سپاه: در آینده نزدیک کشورمان مرجع علم در دنیا می شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه: در آینده نزدیک کشورمان مرجع علم در دنیا می شود