مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-02اقتصادي

تولید هفت میلیون و 300 اصله نهال در لرستان


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: 7 میلیون و 300 اصله نهال طی یک سال گذشته توسط بخش دولتی و بخش خصوصی در استان تولید شد.

- ایسنا/لرستان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: 7 میلیون و 300 اصله نهال طی یک سال گذشته توسط بخش دولتی و بخش خصوصی در استان تولید شد.

حسین میرزایی امروز، یازدهم آذرماه در مراسم آغاز عملیات طرح کاشت چهار میلیون اصله نهال در کمربند سبز شرق خرم آباد اظهار کرد: از تعداد نهال های تولید شده در لرستان، یک میلیون و 800 هزار اصله مربوط به بخش دولتی و پنج میلیون و 500 هزار اصله نهال توسط بخش خصوصی است.

وی افزود: طی برنامه چهار ساله طرح مردمی کاشت نهال 30 میلیون اصله نهال، معادل سالانه هفت و نیم میلیون اصله باید در لرستان کشت شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه پنج نهالستان فعال دولتی در استان وجود دارد که طی یک سال گذشته افزایش ظرفیت داشته اند، گفت: طرح کاشت نهال به صورت 100 درصد مردمی تا پایان فروردین ماه امسال در استان ادامه دارد.

وی افزود: ایران از کشورهایی است که پوشش جنگلی کمی دارد و در حد استاندارد جهانی نیست، بنابراین لازم است تلاش بیشتری در راستای کاشت نهال برای رسیدن به نرم استاندارد جهانی و حتی بالاتر از آن در ایران صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید هفت میلیون و 300 اصله نهال در لرستان

تولید هفت میلیون و 300 اصله نهال در لرستان