مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11سياسي

کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


معاون امور اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اولین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار و سومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند در سالن بصیرت دانشگاه محقق برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، تقی اکبری ظهر امروز در اولین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار و سومین کنفرانس ملی مدیریت سبز پسماند که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با 42 هکتار فضای سبز جز دانشگاه های سبز در کشور محسوب می شود و برگزاری چنین کنفرانس هایی نیز مناسب این دانشگاه است.

وی با اشاره به برخی مشکلات در حکمرانی محیط زیست، افزود: موضوعی که امروز دغدغه آن را داریم، تولید 2/5 برابر جهان پسماند است و این به سبک زندگی ما برمی گردد.

معاون امور اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در حوزه پسماند مواد غذایی 50 درصد درآمد نفتی ما است و اگر مدیریت پسماند به خوبی صورت بگیرد می تواند درآمد خوبی را برای کشور به همراه داشته باشد.

اکبری با بیان اینکه آموزش و تولید محتوا در این زمینه موثر است، اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته بحث آموزش در موضوع محیط زیست 60 درصد است در صورتی که در ایران تنها 21 درصد از محتوای درسی را به محیط زیست اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد