مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-13سياسي

آغاز مسابقات قرآنی زندانیان منطقه 7 کشور به میزبانی یزد


مدیرکل زندان های استان یزد از آغاز مرحله منطقه ای مسابقات قرآن کریم ویژه زندانیان و مددجویان کانون اصلاح و تربیت به میزبانی اداره کل زندان های استان یزد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، رضا مقبلی شامگاه گذشته در این آیین آغاز مسابقات قرآنی زندانیان منطقه 7 کشور که با حضور مددجویان استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و بندرعباس برگزار شد اظهار کرد: مهمترین هدف سازمان زندان ها اصلاح و تربیت مددجویان است، هرچند تحقق اصلاح و تربیت مطلق، فرایندی دشوار می باشد اما خوشبختانه در زندان های ما این مهم به صورت نسبی محقق شده است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم در زندان های کشور مددجویان حافظ یک جزء تا 30جزء قرآن شدند و با یاری جستن از قرآن و تمسک به اهل بیت در مسیر صحیح تربیتی قرار گرفته اند.

مدیرکل زندان های استان یزد  تصریح کرد: ما وظیفه داریم زمینه ای فراهم کنیم تا مددجویان به این ریسمان الهی و حبل المتین نزدیک شوند و از فرصت هایی که دارند، به خوبی بهره مند شوند و در استان یزد اقدامات خوبی انجام شده، به نحوی که 620 نفر حافظ نیم جزء تا کل قرآن کریم هستند.

وی تدبیر و توجه به آیات قرآن را لازمه تغییر در انسان ها دانست و گفت: تبلیغ سیره عملی زندگی پیامبر و ائمه اطهار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما مربیان اصلاح و تربیت در براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات قرآنی زندانیان منطقه 7 کشور به میزبانی یزد

آغاز مسابقات قرآنی زندانیان منطقه 7 کشور به میزبانی یزد