مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-13سياسي

صفر تا صد دستاوردهای دولت در زمینه زنان و خانواده


معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در برنامه هفتم موضوع نخبگان، اندیشمندان و آیین نامه حمایت از نخبگان ایرانی مد نظر قرار گرفته است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه زنان خبرگزاری فارس، نشست هم افزایی بانوان پژوهشگر فرهیخته و تأثیرگذار به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش امروز با حضور معاون زنان و خانواده رییس جمهور برگزار شد.

لاله فرهنگ متین، معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده رییس جمهور در این برنامه اظهارداشت: در برنامه هفتم موضوع نخبگان و اندیشمندان در نظر قرار گرفته همچنین آیین نامه حمایت از نخبگان ایرانی مد نظر قرار گرفته است تا بر این اساس تأمین مسکن نخبگان، حمایت بیمه ای از نخبگان، تسهیل و راه اندازی شرکت ها برای آنها مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: اهداف نشست هم اندیشی بانوان نخبه و تأثیرگذار، شناسایی زمینه های رشد و ارتقای جامعه بانوان نخبه، همکاری و تبادل اطلاعات در طراحی و اجرای برنامه های آموزشی در راستای حل مسائل زنان، حضور فعال نخبگان در فرایند آینده نگری، تصمیم سازی و برنامه ریزی، ایجاد امکان تعامل مستقیم با مدیران ارشد کشور و طرح مسائل و مشکلات بانوان نخبه است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی این است که در سایه نظام اسلامی زنان فرزانه و تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد دستاوردهای دولت در زمینه زنان و خانواده

صفر تا صد دستاوردهای دولت در زمینه زنان و خانواده