مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-19سياسي

800 کلاس درس جدید به هرمزگان اضافه شد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 800 کلاس درس جدید طی یک سال گذشته در بسته سفر رییس جمهور به استان هرمزگان اضافه شده و آماده تحویل به آموزش و پرورش است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 800 کلاس درس جدید طی یک سال گذشته در بسته سفر رییس جمهور به استان هرمزگان اضافه شده و آماده تحویل به آموزش و پرورش است.

حمیدرضا خان محمدی، امروز (بیست و هشتم آذرماه) در نشست هم اندیشی جمعی از خیران مدرسه ساز شهرستان قشم، با اشاره به سیاست های دولت در خصوص اولویت قرار دادن پروژه های نیمه تمام، افزود: با پای کار آمدن چهار ضلع نوسازی، خیران، منطقه آزاد قشم و استانداری، 400 کلاس درس در هرمزگان نیز ساخته شود.

وی بیان کرد: استان هرمزگان در تمای زیرساخت ها، مسائل آموزشی و پرورشی خوش درخشیده که نشان از تعامل بالای مدیران ستادی با جامعه است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با مقایسه آمار سرانه دانش آموزی بعد از انقلاب و اکنون، عنوان کرد: بعد از انقلاب سرانه دانش آموزی به ازای هر دانش آموز 1.

5 مترمربع بود که حال به 5.

28 مترمربع رسیده که نشان از اقدامات ارزشمند نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است.

خان محمدی همچنین با اشاره به اینکه بهترین جایگاه و مکان برای هزینه مدرسه است و هر نیت خیری که در این مسیر برداشته شود، خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 کلاس درس جدید به هرمزگان اضافه شد

800 کلاس درس جدید به هرمزگان اضافه شد