مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-13سياسي

هرمزگان همیشه در رتبه های بالای مشارکت در انتخابات قرار داشته


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی گفت: هرمزگان در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی، استان هشتم از نظر میزان مشارکت بود و امید است مردم در این انتخابات هم مشارکت خوبی داشته باشند و دشمن را مایوس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی هرمزگان اظهار کرد: همه انتخابات ها از اهمیت برخوردار بوده و انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی هم از این قاعده مستثنی نیست.

  وی با اشاره به اینکه مردم کم توقع، ولایتمدار، مومن و انقلابی هرمزگان دغدغه هایی دارند، گفت: مردم توقع دارند مشکلات مسکن، معیشت، ازدواج جوانان و عدالت در حوزه اشتغال جوانان آنها اولویت و دغدغه مسئولین باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: مردم این توقع را دارند که عدالت در زمینه اشتغال را مشاهده کنند تا امیدوارتر شوند و لذا مسئولان و صاحبان منصب، بایستی با روحیه انقلابی و کار جهادی، دغدغه های به حق مردم را پیگیری و رفع کنند.

  سردار سالاری ادامه داد: اقداماتی برای حل این مشکلات توسط مسئولین انجام شده  که لازم است مسئولین و رسانه ها نسبت به انعکاس تلاش های انجام شده، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان همیشه در رتبه های بالای مشارکت در انتخابات قرار داشته

هرمزگان همیشه در رتبه های بالای مشارکت در انتخابات قرار داشته