مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-22حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ارومیه


رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجا ن غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با شیوه و شگرد رسید جعلی پرداخت بانکی در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ صادق شکری رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجا غربی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با شیوه و شگرد رسید جعلی پرداخت بانکی در ارومیه خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان رسید جعلی پرداخت بانکی  به جهت  حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت.

شکری افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، مشخص شد متهم با تطمیع باغ داران و فروشگاه های لوازم بهداشتی مبنی بر خرید نقدی خشکبار و لوازم بهداشتی و آرایشی اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

  رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجا غربی تصریح کرد: با انجام تحقیقات فنی و پلیسی کارآگاهان در نهایت متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک، متهم به انجام 23 مورد  کلاهبرداری با استفاده از رسید جعلی پرداخت بانکی  به ارزش بالای 10 میلیارد ریال با همدستی یک نفر دیگر در شهرستان های ارومیه، تبریز، قم، تهران، آذرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ارومیه

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ارومیه