مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-12سياسي

راهیابی 2 جوان همدانی به مرحله کشوری جشنواره قصه گویی


دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان همدان از خبر داد و گفت: داوری مرحله کشوری این جشنواره همزمان با شب یلدا به میزبانی شهر جهانی یزد و با حضور قصه گویانی از سراسر ایران و کشورهای دیگر برگزار می شود.

- مریم شریف زاده با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره در تاریخ 23 و 24 آبان ماه برگزار شد، افزود: 500 نفر در استان همدان در سایت مربوطه برای قصه گویی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 320 اثر بارگذاری شده بود.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، وی ادامه داد: در این دو روز آثار با حضور داورانی از استان های همدان، مرکزی و زنجان با توجه به دستوالعمل ارائه شده مورد داوری قرار گرفت و بعد از صدور رأی، 16 نفر به بخش کشوری راه پیدا کردند.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان همدان تصریح کرد: بعد از داوری اثر 16 نفر برگزیده استانی دو نفر از قصه گویان در بخش آیینی- سنتی بزرگسالان بهزاد عسگری با قصه رستم و سهراب و سیده سارا حسینی با قصه بیژن و منیژه به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله کشوری بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی امسال با رویکرد مردمی سازی و عمومی سازی قصه گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار با قصه لبخند بسازیم به میزبانی شهر یزد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 2 جوان همدانی به مرحله کشوری جشنواره قصه گویی

راهیابی 2 جوان همدانی به مرحله کشوری جشنواره قصه گویی