مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-02سياسي

چرا پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته به تعویق افتاد؟


معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: تمامی بازنشستگانی که تا پانزدهم هر ماه پرونده بازنشستگی آن ها تکمیل شده و حکم آن ها صادر شده باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، رضا فیضی نژاد، معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری در توضیح خبر یکی از خبرگزاری های کشور مبنی با عنوان ارسال پیامک مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد! گفت: پرونده بازنشستگی شاغلی که ابلاغ بازنشستگی او از سوی دستگاه صادر شده، باید با مستندات کامل و بدون نقص به مدیریت های صندوق در سراسر کشور تحویل شود.

وی افزود: در این حالت و در اولین روز دریافت پرونده بازنشستگی، یک پیامک به صورت خودکار برای فرد ارسال می شود که حاوی عنوان مدارک برقراری حقوق بازنشستگی شما دریافت شد است.

فیضی نژاد تصریح کرد: بنابراین، ارسال چنین پیامکی یعنی پرونده فرد در همین زمان به مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری تحویل شده است و در صورت هرگونه  تاخیر در ارسال مدارک و مستندات لازم جهت برقراری حقوق بازنشستگی از ناحیه دستگاه محل خدمت مستخدم به صندوق بازنشستگی کشوری، این تاخیر برعهده این صندوق نیست.

او همچنین گفت: مدیریت های صندوق بازنشستگی کشوری در تهران و سایر استان ها به محض دریافت و ثبت پرونده بازنشستگی فرد، وارد مرحله بررسی پرونده می شوند که در صورت تکمیل تمامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته به تعویق افتاد؟

چرا پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته به تعویق افتاد؟