مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-09سياسي

ارتقای شاخص های خدماتی دانشجویان در بوشهر ضروری است


رییس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر گفت: تمام تلاش ما ارتقای شاخص های مربوط به امکانات، زیرساخت ها و خدمات رفاهی دانشجویان است.

- ایسنا/بوشهر رییس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر گفت: تمام تلاش ما ارتقای شاخص های مربوط به امکانات، زیرساخت ها و خدمات رفاهی دانشجویان است.

اکبر پورات شنبه در جمع دانشجویان دانشکده پلیمر و الزهرا بوشهر گفت: امروز وظیفه داریم که ماهیت این روز و جنبش دانشجویی را به درستی بشناسیم و با شناخت خوبمان از این ماهیت و در کنار تحصیل و علم آموزی که در حوزه های مختلف داریم، بتوانیم نیروی مؤثر اجتماعی در جامعه و مطالبه گر حقوق و خواست های مردم و خون بهای شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس باشیم.

رییس کمیسیون دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: آن چیزی که امروز برای دانشجویان رسالت است و یک مسئله مهم به شمار می رود، داشتن درک درست از شرایط موجود کشورمان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی مهمترین وظایف دانشجویان تلاش برای بالا بردن مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات پیش رو است، عنوان کرد: قشر عزیز دانشجو، اساتید و معلمان باید در راستای بالا بردن مشارکت سیاسی در انتخابات کوشا باشند که انشاالله یک مشارکت بی طرفانه با مشارکت حداکثری شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص های خدماتی دانشجویان در بوشهر ضروری است

ارتقای شاخص های خدماتی دانشجویان در بوشهر ضروری است