مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 03:002023-11-23سياسي

آیا شما می توانید بنیانگذار استارت آپ موفق بعدی باشید؟


آیا بنیانگذاران افسانه ای استارت آپ ها مانند مارک زاکربرگ، ایلان ماسک، لری پیج، سرگیی برین و جف بزوس علاوه بر ثروت زیاد و نفوذ شگفت انگیزی که بر زندگی ما دارند، - آیا بنیانگذاران افسانه ای استارت آپ ها مانند مارک زاکربرگ، ایلان ماسک، لری پیج، سرگیی برین و جف بزوس علاوه بر ثروت زیاد و نفوذ شگفت انگیزی که بر زندگی ما دارند، وجه مشترک دیگری نیز با یکدیگر دارند؟ پاسخ بله است.

یک مطالعه جدید ویژگی های شخصیتی مهمی را که در بنیانگذاران موفق استارت آپ ها مشترک است، نشان می دهد.

آی ای با محققی که بیش از 20 هزار استارت آپ را تجزیه و تحلیل کرده تا بفهمد داشتن یک استارت آپ موفق به چه مواردی نیاز دارد، گفتگو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مطالعه نشان می دهد که بسیاری از بنیان گذاران موفق استارت آپ ها دارای ویژگی های شخصیتی خاصی هستند که احتمال شکوفایی شرکت هایشان را افزایش می دهد.

مطمئنا مزایایی وجود دارند که به افراد اجازه می دهند تا در رقابت ها قدم بگذارند، اما نتایج این مطالعه نشان می دهد که داشتن ویژگی های شخصیتی خاص می تواند کلید ایجاد یک کسب وکار بسیار موفق باشد.

این ویژگی ها همچنین ممکن است برای سرمایه گذاران بالقوه که به دنبال تصمیم گیری در مورد این هستند که آیا کسب وکاری که می خواهند ثروت خود را خرج آن کنند، نتیجه خواهد داد یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شما می توانید بنیانگذار استارت آپ موفق بعدی باشید؟

آیا شما می توانید بنیانگذار استارت آپ موفق بعدی باشید؟