مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-04اقتصادي

جمع آوری هزار معتاد متجاهر در گلستان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: در هشت ماهه اول امسال حدود هزار نفر معتاد متجاهر گلستانی جمع آوری و ساماندهی شدند.

- مهدی طالبی صبح امروز در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: مراکز ماده 16 نگهداری از معتادان در استان گلستان از ظرفیت 100 نفر به ظرفیت 145 نفر رسیده است که با تکمیل و راه اندازی دو مرکز دیگر در گنبدکاووس و توسعه توسکستان شاهد افزایش 10 برابری ظرفیت مراکز ماده 16 در گلستان خواهیم بود و این مراکز ظرفیت نگهداری حدود هزار نفر را خواهند داشت.

وی با اشاره به همکاری خوب ارگان های مرتبط به ویژه شهرداری گنبدکاووس و گرگان تصریح کرد: تاکنون شهرداران به وظایف خود عمل کردند و انتظار می رود مانند استان های دیگر کشور مانند راه اندازی مرکز ماده 16 حسن آباد مشهد مقدس، نیکوکاران در این حوزه پای کار آمده و نهایت همکاری را داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان با اشاره به جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در استان خاطرنشان کرد: جمع آوری، ساماندهی و درمان اعتیاد معتادان در قالب تبصره دو ماده 16 و ماده 16 در استان در حال پیگیری است و در هشت ماه اول امسال حدود هزار نفر از این معتادان جمع آوری و ساماندهی شدند که این امر در کاهش جرائم در سطح استان تاثیر بسزایی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری هزار معتاد متجاهر در گلستان

جمع آوری هزار معتاد متجاهر در گلستان