مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-02سياسي

برادری سیاسی، برادری اجتماعی


ذم و نکوهش «دوقطبی سازی جعلی» توسط رهبر انقلاب در چند مقطع از جمله در سخنرانی اخیر در جمع بسیجیان عزیز نشان دهنده دغدغه ایشان مبتنی بر تبدیل نشدن دوقطبی سازی به رویه و عادت و گفتار در سطح چهره های مختلف سیاسی از جمله در جریان انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سعید آجورلو مدیرمسئول روزنامه صبح نو نوشت: به نظر می رسد که در نگاه ایشان، دوقطبی سازی کاذب یکی از آفت های فضای اجتماعی و سیاسی کشور است و با وجود تأکید چندباره ایشان، برخی جریان های سیاسی و اجتماعی به دوقطبی سازی اصرار دارند و به تعبیری حیات سیاسی خود را مدیون و مرهون این گونه دوقطبی سازی ها هستند؛ چراکه دوقطبی جعلی ساختن علاوه بر اینکه به سمت موافق معنا و هویت کاذب می دهد درعین حال به صورت مصداقی در سطح مقابل یک تصویر جهت دار از مخالف ایجاد می کند تا توانایی استقرار یک نزاع و جدال در بلندمدت را ایجاد کند.

بنابراین دوقطبی سازی دارای فواید و عواید فراوانی برای اطراف موضوع است و به همین دلیل همچنان با وجود تأکید رهبری از سوی برخی افراد و جریان ها دنبال و تقویت می شود.

در واقعیت این شکاف در جریان انقلاب، واقعی و قابل مشاهده است و همین موضوع موجب می شود که رادیکال های جریان رقیب از این فضا به سود خود بهره برداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادری سیاسی، برادری اجتماعی

برادری سیاسی، برادری اجتماعی