مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-04سياسي

پیام رییس دانشگاه تهران در پی شهادت رییس دانشگاه اسلامی غزه


رییس دانشگاه تهران در پیامی که در پی شهات رییس دانشگاه اسلامی غزه صادر کرد و گفت: اسراییل از هیچ تلاشی برای حذف سرمایه های فکری و نخبگی مقاومت فروگذار نمی نماید.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فاس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در پیامی که در پی شهات رییس دانشگاه اسلامی غزه صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت مظلومانه جناب آقای دکتر سفیان تایه رییس دانشگاه اسلامی غزه و خانواده ایشان را به امت اسلام، آزادی خواهان و آزاداندیشان جهان، جامعه علمی و مبارزان سلحشور مقاومت فلسطین تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

امروز جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در حالی نسل کشی بزرگ در سرزمین مردمان مقاوم و غیور غزه را رقم زده است که در کنار انبوه حملات کور، شهادت رییس محترم دانشگاه اسلامی غزه، شاهدی گویا درباره برنامه ریزی عملیات های هدفمند به منظور حذف نخبگان، دانشمندان و سرمایه های علمی مقاومت است.

پروفسور سفیان تایه، استاد فیزیک فلسطینی، از دانشمندان برجسته جهانی بود که در سال 2021 جزو 2 درصد محققان برتر جهان شده بود.

طراحان و مجریان جنایت های وحشیانه در غزه، خوب دریافته اند که مقاومت سلحشوران در این دیار، برآمده از یک خاستگاه اندیشگی و مبتنی بر اندیشه اسلامی و آرمان انسان رشدیافته در مکتب وحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس دانشگاه تهران در پی شهادت رییس دانشگاه اسلامی غزه

پیام رییس دانشگاه تهران در پی شهادت رییس دانشگاه اسلامی غزه