مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 04:202023-12-09سياسي

هدف همه دستگاهها امیدآفرینی باشد


مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان گفت: درب دفتر استاندار به روی همه مردم و اصحاب رسانه باز است و امسال سال انتخابات است و همه باید هدفمان امید آفرینی برای اقشار مختلف مردم باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا زارعی مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان، امروز در اختتامیه مرحله استانی رویداد سراسری تولیدمحتوای بسیج، اظهارداشت: درب دفتر حوزه استاندار به روی تمامی مردم خصوصا اصحاب رسانه و خبرنگاران باز است و روزانه تعداد زیادی از مردم، مسئولین و خبرنگاران و اصحاب رسانه با مراجعه به این دفتر مسائل و موضوعات خود را مطرح می کنند.

به گفته وی، بنای این حوزه و تاکید استاندار بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در حوزه رسانه و فضای مجازی با هر سلیقه ای می باشد.

زارعی اظهار کرد: امسال سال انتخابات است و همه باید هدفمان امید آفرینی برای اقشار مختلف مردم باشد و هر عمل، حرف یا قلمی که به امید مردم به انقلاب و نظام خدشه وارد کند محکوم به شکست بوده و راه بجایی نخواهد برد.

مدیر کل حوزه استاندار هرمزگان در همین راستا اعلام کرد: مسئولین باید عملکرد و موفقیت های دستگاه خود را به صورت شفاف بیان و رسانه ای کنند و اصحاب رسانه نیز کمک کنند موفقیت های دولت و نظام را به گوش آحاد مردم جامعه برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف همه دستگاهها امیدآفرینی باشد

هدف همه دستگاهها امیدآفرینی باشد