مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-10اقتصادي

اجرای طرح خرده فروشی مرزنشینان در همه گذرگاه های تجاری مرزی خراسان جنوبی


معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح خرده فروشی برای مرزنشینان استان در همه معبرهای تجاری مرزی خراسان جنوبی قابل اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، الیاس جویبان، معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: چهار روش برای تجارت در مرزها وجود دارد که یکی از این روش ها تجارت از طریق کارت بازرگانی و از پایانه های رسمی کشور است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از روش های تجارت در مرز، روش مرزنشینی است که به ازای هر نفر 300 دلار در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در این روش امکان صادارت و واردات 48 قلم کالای در استان برای مرزنشینان وجود دارد و در این روش 100 درصد معافیت حقوق ورودی در کالاهای خوراکی و 70 درصد معافیت در اقلام غیرخوراکی وجود دارد.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه روش دیگر تجارت در مرزها از طریق کارت پیله وری است، یادآور شد: در این روش مرزنشینان دارای کارت پیله وری می توانند همه اقلام مجازی که با کارت بازرگانی امکان تجارت آن وجود دارد را تنها از طریق بازارچه ها صادرات و واردات کنند.

جویبان گفت: تنها افرادی که در شعاع 50 کیلومتر مرز سکونت دارند امکان دریافت کارت پیله وری را داشته و می توانند از این طریق تجارت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح خرده فروشی مرزنشینان در همه گذرگاه های تجاری مرزی خراسان جنوبی

اجرای طرح خرده فروشی مرزنشینان در همه گذرگاه های تجاری مرزی خراسان جنوبی