مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-27اقتصادي

کشاورزان اهوازی خواستار برآورد و پرداخت خسارت بارندگی از سوی جهاد نصر هستند


رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز با اشاره به آبگرفتگی برخی مزارع در بارش های اخیر، گفت: کشاورزان اهوازی خواهان برآورد و پرداخت خسارت از طرف موسسه جهاد نصر هستند.

- فاضل نیسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بارندگی اخیر آبان ماه به دلیل رفع نشدن نواقص اراضی کشاورزی از جمله بحث لترال گذاری صحیح و یا عدم استفاده از لترال، تخلیه آب های زیر زمینی در مزارع کشاورزان انجام نشد و این مساله موجب خسارت به اکثر مزارع شد.

وی با اشاره به مکاتبات و گفتمان حضوری با مسئولین موسسه نصر و اعلام نواقص طرح در جلسات شورای کشاورزی استان و شهرستان اهواز، افزود: متاسفانه سهل انگاری موسسه نصر موجب این همه خسارت به کشاورزان شده است.

رییس اتاق اصناف کشاورزی اهواز گفت: کشاورزان با مراجعه به اتاق اصناف و اعلام عدم پیگیری حل این مساله از سوی موسسه جهاد نصر، خواستار رسیدگی به این وضعیت شده اند و این مساله در حالی است که قرار است فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری به همین موسسه واگذار شود.

نیسی ادامه داد: با توجه به هزینه سنگین کشت پاییزه سال جاری و خسارت وارده در مزارع، کشاورزان خواهان برآورد و پرداخت خسارت از سوی موسسه جهاد نصر هستند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان اهوازی خواستار برآورد و پرداخت خسارت بارندگی از سوی جهاد نصر هستند

کشاورزان اهوازی خواستار برآورد و پرداخت خسارت بارندگی از سوی جهاد نصر هستند